• روابط عمومی و امور آگهی ها : 03135544027
  • iranpour@presssimayeshahr.ir : ارتباط مستقیم با مدیر مسئول

روزنامه اقتصادی ، اجتماعی سیمای شهر

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ April 20 , 2024
SIMAYESHAHR PRESS
14

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری اردستان:

تنها ۱۵ درصد تعهدات اشتغال اردستان در سال جاری اجرایی شده است

  • ۲/۰۱/۰-۵۱۴
  • کد خبر : 17
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری اردستان گفت: با توجه به گذشت نیمی از سال فقط بیش از ۱۵ درصد تعهد اشتغال در اردستان انجام شده است.

محمد تقی کیانی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اردستان اظهار داشت: موضوع اشتغال چند سالی است توسط کارگروه اشتغال استان به شکل سهمیه در اختیار شهرستانها قرار گرفته می‌شود.

وی افزود: شهرستان اردستان در سالهای گذشته در ثبت سهمیه اشتغال در سامانه، از شهرستانهای برتر استان اصفهان بوده که باید این رتبه در پایان سال برای شهرستان اردستان تکرار شود و بر این اساس دستگاه‌های متولی باید نسبت به تعهد سهمیه خود اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اردستان گفت: در سال ۹۹ توسط کارگروه اشتغال استان برای اردستات یک هزار و ۲۸۸ نفر سهمیه اشتغال در نظر گرفته شده که باید دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبق سهمیه ای که به آنها ابلاغ شده آن را در سامانه اشتغال شهرستان ثبت کنند.

وی ابراز داشت: سهمیه‌های در نظر گرفته شده برای دستگاه‌های اجرایی نسبت به ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده که با توجه به گذشت نیمی از سال فقط بیش از ۱۵ درصد این تعهد برآورد شده که آمار خوبی برای شهرستان اردستان نیست.

کیانی بیان داشت: هر فردی که در هفته فقط یکساعت مشغول کار باشد برای آن اشتغال محسوب می‌شود و به عنوان فرد بیکار مطلق در نظر گرفته نمی‌شود.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری اردستان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی با توجه به اینکه رصد اشتغال توسط فرمانداری پیگیری می‌شود و در امتیاز بندی ادارات از سوی فرمانداری مد نظر است دقت کنند که تا پایان سال سهمیه و تعهد خود را انجام دهند.


کلید واژه ها : اشتغال اردستان


نظر دیگران

ارسال نظر