• روابط عمومی و امور آگهی ها : 03135544027
  • iranpour@presssimayeshahr.ir : ارتباط مستقیم با مدیر مسئول

روزنامه اقتصادی ، اجتماعی سیمای شهر

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ April 19 , 2024
SIMAYESHAHR PRESS
29

شارژر بی‌سیم ۸۰ وات شیائومی در ۱۹ دقیقه گوشی را کامل شارژ می‌کند

  • ۲/۰۱/۰-۷۲۸
  • کد خبر : 31
شارژر بی‌سیم ۸۰ وات شرکت شیائومی می‌تواند در مدت ۱۹ دقیقه باتری گوشی را کاملا شارژ کند.

شیائومی قبلا شارژر بی‌سیم ۵۵ وات راهی بازار کرده است؛ اما به ‌نظر می‌رسد برای این شرکت، این شارژر چندان سریع نبوده است. حالا شاهد معرفی شارژر بی‌سیم ۸۰ وات توسط این شرکت چینی هستیم. شارژر بی‌سیم جدید شیائومی می‌تواند در مدت‌زمان ۱۹ دقیقه گوشی را شارژ کند.

شارژر بی‌سیم جدید شیائومی شباهت زیادی با مدل فعالی دارد. بااین‌حال شیائومی ادعا کرده که مدل جدید توانسته است رکورد جهانی ثبت کند. مدل جدید شارژر بی‌سیم شیائومی می‌تواند دو برابر سریع‌تر گوشی‌ها را شارژ کند. درواقع منظور شیائومی، شارژر بی‌سیم ۴۰ وات شرکت هواوی است.

شیائومی شارژر سریع ۵۵ وات را مردادماه درکنار گوشی می ۱۰ اولترا معرفی کرد؛گوشی پرچم‌داری که از شارژ سریع ۵۰ وات پشتیبانی می‌کرد و با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم راهی بازار شده بود. شارژر بی‌سیم ۵۵ وات شیائومی می‌توانست در مدت‌زمان ۲۶ دقیقه ظرفیت باتری را کاملا شارژ کند.

شیائومی این شارژر بی‌سیم را با معماری بسیار کارآمدی تولید کرده و یک چیپ مخصوص و سیستم سیم‌پیچی کاملا مستقل برای آن در نظر گرفته است تا بتواند سرعت ۸۰ وات را تولید کند. این شارژ بی‌سیم پس از ۸۰۰ بار شارژ گوشی، می‌تواند ۹۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند.

در ویدیوی بالا گوشی می ۱۰ اولترا را با صفحه‌نمایش خمیده مشاهده می‌کنید. البته ازآنجاکه در ویدئو گفته می‌شودباتری گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، قطعا با یک گوشی آزمایشی مواجه هستیم.

این احتمال وجود دارد که این تکنولوژی جدید هم‌زمان با پرچم‌دار بعدی شیائومی راهی بازار شود. گوشی هوشمندی که به‌احتمال زیاد می ۱۱ پرو خواهد بود و در ماه‌های اول سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود.


کلید واژه ها : شیائومی هواوی


نظر دیگران

ارسال نظر