• روابط عمومی و امور آگهی ها : 03135544027
  • iranpour@presssimayeshahr.ir : ارتباط مستقیم با مدیر مسئول

روزنامه اقتصادی ، اجتماعی سیمای شهر

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ April 25 , 2024
SIMAYESHAHR PRESS
46

بازیکن تیم هندبال بانوان:

در زمان بدی خبر مثبت شدن تست بازیکنان رسید

  • ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
  • کد خبر : 49
بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: تست کرونای چهار نفر از بازیکنانمان مثبت شد که از تیم جدا شدند. در تایم بدی این خبر به مارسید که باعث شد از لحاظ روانی‌ بهم‌ بریزیم.

نوریه عباسی در گفت و گو با ایمنا در رابطه با شرایط تیم هندبال بانوان سپاهان، اظهار کرد: شرایط تیم خیلی خوب است، از لحاظ روانی و عملکرد بچه‌ها در موقعیت ایده‌الی هستیم ولی تست کرونای چهار نفر از بازیکنانمان مثبت شد که از تیم جدا شدند. در تایم بدی این خبر به ما رسید که باعث شد از لحاظ روانی بهم‌ بریزیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی که کرونا گرفتند علائم خاصی ندارند فقط یک یا دو نفر از آنها علائم کمی دارند. امیدواریم که خیلی زود خوب شوند، بعد از قرنطینه دوباره تست می‌دهند و در صورت منفی بودن دوباره به ترکیب تیم برمی‌گردند.

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان با بیان اینکه امروز با تیم فیروزآباد بازی داریم، تصریح کرد: تیم جوانی هستند و همیشه بازی با تیم‌های جوان سخت است زیرا انگیزه در بازیکنان بالاتر است که ما را به چالش می‌کشد، امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

عباسی در خصوص بازی اول تیم سپاهان، خاطر نشان کرد: بازی اول خیلی خوبی بود و نتیجه پایاپای بود، با وجود اینکه چهار نفر از بازیکنان را نداشتیم ولی خوب بازی کردیم و تا دقایق آخر جلو بودیم. مقابل تیمی به میدان رفتیم که باتجربه‌های هندبال هستند. همیشه در کنار آمادگی جسمانی خوب و هندبال بازی کردن تجربه هم می‌تواند کمک کند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی که امسال وجود دارد بهترین راه برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز بود، گفت: فشار زیادی را تحمل می‌کنیم، اما تجربه خوبی است. باشگاه سپاهان از لحاظ حمایت خیلی خوب است و تا الان پشتیبان ما بوده که امیدوارم بعد از این هم حمایت‌ها به همین‌ شکل ادامه پیدا کند.


    ایمنا

نظر دیگران

ارسال نظر