• روابط عمومی و امور آگهی ها : 03135544027
  • iranpour@presssimayeshahr.ir : ارتباط مستقیم با مدیر مسئول

روزنامه اقتصادی ، اجتماعی سیمای شهر

پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ March 28 , 2024
SIMAYESHAHR PRESS
افتتاح سالن گلستان شهدا

سالن گلستان شهدای اصفهان افتتاح شد

  • ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
  • کد خبر : 63
سالن گلستان شهدای اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به همت شهرداری اصفهان روز چهارشنبه و همزمان با میلاد فرخنده امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به بهره‌برداری رسید.

 شهردار اصفهان در آیین افتتاح سالن گلستان شهدای اصفهان، گفت: وجود یک سالن مناسب و کیفی در شان مردم شهیدپرور اصفهان یک ضرورت بود و هر چند دیرهنگام ولی به عنوان یک مکان مذهبی و فرهنگی اطراف گلستان شهدا آزاد شد.

قدرت اله نوروزی تصریح کرد: این خواسته همه مردم اصفهان بود و باید این مسیر تا رفع تمامی نواقص ادامه یابد و در واقع این مراسم آغاز حرکت جدید برای تقدیر از خانواده شهداست.
شهردار اصفهان با بیان اینکه کار ما پایان یافته نیست، افزود: تکمیل امکانات صوتی، سرمایش و گرمایش و سایر نیازمندی‌های این سالن باسرعت باید اصلاح و تکمیل شود.
وی تصریح کرد: این مجموعه امروز افتتاح و به همه خانواده شهدا تقدیم می‌شود و از این به بعد بهره‌برداری آن به‌عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است تا محلی برای تکامل روح انسان‌ها و محلی برای برگزاری مراسم‌ فرهنگی و مذهبی باشد.
وی با اشاره به روند صعودی بودجه شهرداری اصفهان در سال‌های گذشته، ادامه داد: بودجه ۲۷هزار و ۵۰۰ میلیاردی ریالی شهرداری اصفهان، امروز  به مرز ۱۰۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

نوروزی خاطر نشان کرد: امروز شاهد افتتاح خیابان‌ها، اتوبان‌ها و سالن‌ها در همه مناطق شهری هستیم به‌گونه‌ای که عدالت فضایی در کل شهر به منصه ظهور رسیده و امکانات در همه مناطق توزیع شده است تا مردم احساس تبعیض نکنند.
 
وی تصریح کرد: دیگر مناطق محروم ما فاقد سالن ورزشی، فضای سبز و پارک نیست و همه تلاش‌ می‌کنیم تا رضایت مردم را جلب کنیم.
شهردار اصفهان گفت: وعده کرده بودیم پل آفتاب ۱۰ ماهه ساخته شود و ساخته شد و همچنین وعده کرده بودیم پل شهید سلیمانی که در نوع خود بزرگترین پل است، ۳۶ ماهه ساخته شود که ۲۰ ماهه به پایان رسید.
وی با بیان اینکه مراسم افتتاح رسمی پل شهید سلیمانی در آینده و زمان مناسب برگزار می‌شود، افزود  به خاطر تشریفات، خدمت رسانی به مردم به تاخیر نمی‌افتد و قبل از سال جدید بهره‌برداری بخش‌هایی از پل شهید سلیمانی آغاز می‌شود.
همچنین رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم گفت: برغم اینکه اصفهان به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است ولی دلچسب‌ترین آن ساخت سالن گلستان شهدای اصفهان است.
علیرضا نصر اظهار کرد: لازم است گلستان شهدا به قطب گردشگری معنوی تبدیل شود و این ظرفیت در اصفهان وجود دارد.
وی تصریح کرد: باید کاری کنیم هر کس وارد اصفهان می‌شود یکی از مقصدهایش گلستان شهدا باشد زیرا امروز بیش از هر زمان نیاز داریم به دوران زندگی با شهدا باز گردیم.
مساحت زیربنای سالن گلستان شهدای اصفهان در مجموع ۲۲ هزار و۲۰۰ مترمربع است.

 

 

 


کلید واژه ها : افتتاح گلستان_شهدا سالن_گلستان_شهدا

    ایرنا

نظر دیگران

ارسال نظر