• روابط عمومی و امور آگهی ها : 03135544027
  • iranpour@presssimayeshahr.ir : ارتباط مستقیم با مدیر مسئول

روزنامه اقتصادی ، اجتماعی سیمای شهر

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ April 20 , 2024
SIMAYESHAHR PRESS
محدودیت های شبانه کرونا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد؛

حداقل یک ماه توقیف در انتظار پلاک‌های نقض‌کننده محدودیت‌های کرونایی

  • ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
  • کد خبر : 74
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از توقیف سیستمی و فیزیکی بیش از ۱۰۰ وسیله نقلیه و اعمال قانون بیش از ۲۴ هزار خودرو متخلف به علت لغو ترددهای شبانه در موج چهارم کرونا در کلان شهر اصفهان و معابر درون شهری استان خبر داد و گفت: ممنوعیت تردد شبانه خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح ادامه دارد.

 سرهنگ‌ محمدرضا محمدی، با قدردارنی از همکاری مردم استان اصفهان در اجرای طرح ممنوعیت‌های ترافیکی، اظهار کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح ادامه دارد.

وی افزود: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هرگونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از توقیف سیستمی و فیزیکی بیش از ۱۰۰ وسیله نقلیه و اعمال قانون بیش از ۲۴ هزار خودرو متخلف به علت لغو ترددهای شبانه در موج چهارم کرونا در کلان شهر اصفهان و معابر درون شهری استان خبر داد.

وی باتوجه به استمرار اجرای ممنوعیت و اعمال قانون ترددهای غیر مجاز توسط دوربین ها و ماموران راهور از صاحبان مشاغل و اصناف خواست به منظور جلوگیری از نقض قانون، زودتر تعطیل کنند تا در زمان شروع ممنوعیت های شبانه در منزل باشند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: کسانی که به صورت غیر مجاز خصوصاً پلاک های غیر مجاز مربوط به شهرستان های استان و یا استان های دیگر در شهرهای وضعیت قرمز تردد داشته باشند، به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه و بی توجهی به قوانین بهداشتی علاوه بر جریمه یک میلیون تومانی، توقیف سیستمی و توقیف فیزیکی به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

 


کلید واژه ها : کرونا محدودیت-مقابله-با-کرونا

    ایسنا

نظر دیگران

ارسال نظر